Strefa klienta
Dokumentacja oraz pytania i odpowiedzi
W tym dziale zapoznają się Państwo z dokumentami dotyczącymi świadczenia usług.
Zapraszamy do biura obsługi klienta
T
elewizja Kablowa BART-SAT - Stowarzyszenie
Plac Konstytucji 3 Maja 19
11-200 Bartoszyce
Biuro otwarte jest
poniedziałek godz. 8:00-18:00
wtorek-piątek godz. 8:00-15:30
Pytania i odpowiedzi
Telewizja
1Programuję telewizor i na niektórych kanałach nie mam fonii, co mam zrobić?
Proszę sprawdzić system fonii w ustawieniach programu. W naszej sieci nadajemy programy w systemach fonii B/G 5.5 MHz), D/K (6.5 MHz) oraz programy stereo w systemach A2 i w cyfrowym NICAM.
2Czy muszę kupować nowy telewizor, aby odbierać sygnał cyfrowy?
Każdy odbiornik telewizyjny, który ma wejścia audio, video (chinch lub eurozłącze) można podłączyć do dekodera, który umożliwia korzystanie z usług telewizji cyfrowej. Nie ma więc potrzeby wymiany odbiornika tv.
3Jakie nowe programy pojawią się w ofercie TVK Bart-Sat"?
Przez cały czas śledzimy niezwykle dynamicznie rozwijający się rynek medialny w Polsce, szukając wciąż nowych, atrakcyjnych programów, które mogłyby wzbogacić i urozmaicić naszą ofertę. Prowadzimy też badania oglądalności, które pozwolą nam na dokonywanie zmian w przyszłości. Bardzo cenne są w tym przypadku wszelkie Państwa sugestie i uwagi. O wszystkich zmianach programowych informujemy na bieżąco w naszym serwisie internetowym.
Internet
1Za pomocą jakiej technologii TVK "Bart-Sat" dostarcza Internet do domu Klienta?
Poprzez sieć telewizji kablowej, za pomocą modemów kablowych pracujących w standardzie EuroDOCSIS, EuroDOCSIS 2, EuroDOCSIS 3. Sygnał przesyłany jest tym samym kablem, którym dociera do Państwa telewizja kablowa.
2Kto może skorzystac z usługi internetu w Telewizji Kablowej "Bart-Sat"?
Z usługi internetu może skorzystać każdy abonent TVK "Bart-Sat" posiadający dowolny pakiet telewizyjny, który nie ma żadnych zaległości.
3Jak długo będę czekał na podłączenie Internetu?
Czas oczekiwania na podłączenie Internetu wynosi zwykle do 2 tygodni od momentu zgłoszenia tego w Biurze Obsługi Klienta i uzgodnieniu czy jest techniczna możliwośc aktywowania usługi pod wskazanym adresem.
Telefon
1Jaki będę płacić abonament za każdą dodatkową linię telefoniczną?
Każdy abonent, który będzie chciał posiadać dwie niezależne linie telefoniczne w obrębie lokalu, otrzyma od nas modem kablowy z dwoma wyjściami RJ11. Każda linia będzie posiadała oddzielny numer telefonu.
2Czy do dzwonienia potrzebuję specjalnego telefonu?
Nie. Każdy aparat telefoniczny posiadający wyjście RJ11 oraz możliwość wybieranie tonowego powinien działać w naszej usłudze.
3Jaka jest jakość połączeń telefonicznych?
Jakoś połączeń nie powinna odbiegać od jakości połączeń oferowanych w zwykłej telefonii stacjonarnej.